Agencje marketingu internetowego to dzisiejsze firmy informacyjne, które zajmują się przede wszystkim marketingiem internetowym, czyli obsługą klientów w przestrzeni internetowej. Robią to głównie poprzez wykorzystanie technik internetowych, a poważna agencja zatrudni do tego specjalistów. W poniższym wpisie na blogu przyjrzymy się niektórym z bardziej znaczących usług, które firma zajmująca się marketingiem internetowym może zazwyczaj zapewnić dla Twojej firmy.

Agencja Social Media – usługi

Marketing w mediach społecznościowych: produkty, usługi i strona internetowa naszej firmy są promowane za pośrednictwem popularnych portali społecznościowych przy użyciu dobrze ukierunkowanych płatnych reklam, a być może, jeśli istnieje zapotrzebowanie, tworzona jest strona dla naszej firmy na wyżej wymienionych portalach społecznościowych (więcej na temat usług agencji social media na: https://kohai.pl/oferta/social-media-marketing/). 

  • Email marketing: email marketing to nie to samo co spam! Jest to bezpośrednia strategia, a jeśli zrobiona przez naprawdę ekspercką agencję internetową, jest to jedna z najbardziej użytecznych metod marketingowych do promowania swojej firmy. 
  • Analityka internetowa: badanie skuteczności Twojej strony internetowej, a raczej strategii marketingowej, którą do niej stosujesz, przy użyciu różnych metod pomiaru określonych parametrów (np. ruchu, zachowania odwiedzających na Twojej stronie, współczynnika konwersji itp.) Najbardziej znaną i najczęściej poszukiwaną usługą jest Google Analytics, który zasługuje na swoją popularność, ponieważ jest bardzo skuteczny.
  • Content marketing – ciągłe dostarczanie różnorodnych, wysokiej jakości treści, takich jak: teksty, obrazy, filmy i materiały multimedialne na naszą stronę internetową – i ewentualne portale społecznościowe – w celu zwiększenia zainteresowania naszymi produktami i usługami, a tym samym zwiększenia naszych zysków. Spośród treści, które właśnie wymieniliśmy, na pierwszy plan wysuwa się również tekst: bo to właśnie tekst dobrze napisany, angażujący i przemyślany pod kątem marketingowym (ale najlepiej nienachalnie marketingowym) może przyciągnąć rekordową liczbę odwiedzających lub klientów.